Informacja

Nie będę tutaj oszczędzał języka i niektóre zdjęcia mogą być kontrowersyjne,więc kto ma uczulenie na takie coś to po prostu nie czytajcie.

środa, 26 grudnia 2007

Niezdecydowanie

Przez długi okres czasu zastanawiałem się czy nie założyć takiego bloga... jednak zrozumiałem, że czas o czymś trochę napisać.Jak wiadomo z tytułu będę tutaj pisał głównie o wojnie,wojsku i innymi rzeczami z nimi związanymi.Nie będę pisał tutaj o II WŚ. i wcześniejszych, dlaczego ... hmm sam nie wiem chyba dlatego iż nie interesują mnie tamte czasy,wyposażenie wojsk,przebieg wojny i ich poczynania.Bardziej będę się skupiał na pisaniu o wojnie w Vietnamie 1959 – Kwiecień 30,1975, Afganistanie(79r. i 2003r.),nad Zatoką Perską oraz w Iraku.Będę próbował zamieszczać fakty, wyjaśnienia, zdjęcia oraz moje przemyślenia na te tematy.Również będę mówił o książkach,które przeczytałem lub czytam.
Już 0322 czas iść spać.Niedługo coś spróbuję zamieścić...


Brak komentarzy: